Mendeley - program do zarządzania literaturą
Mendeley jest darmowym programem do zarządzania literaturą.
Pomaga w tworzeniu własnej bazy bibliograficznej oraz przypisów w dokumentach tekstowych.
Jest przydatnym narzędziem podczas pisania prac naukowych.
Informacje podstawowe
Informacje podstawoweW tej części dowiesz się:
- Do czego służy program Mendeley Desktop
- Jak zainstalować programa
- Jak wygląda interfejs programu
Podstawowe funkcje. Zakładanie konta i interfejs programu
W przypadku pracowników PW korzystających z pakietu MS Ofice 365 zaleca się instalację Citation plugin (wtyczka do MS Word) po uprzednim pobraniu starszej wersji oprogramowania - Mendeley Desktop.
Instalacja starszej wersji oprogramowania Mendeley (konta pracowników)
Instalacja Mendeley dla MS 365 i wtyczki Word Online (konta studentów i doktorantów)
Tworzenie i zarządzanie własną bazą danych
Tworzenie i zarządzanie własną bazą danychW tej części poznasz:
- Sposoby dodawania publikacji oraz danych bibliograficznych
- Możliwości uporządkowania danych
Praca z publikacją
Praca z publikacjąW tej części kursu dowiesz się jak dodawać notatki, zaznaczać fragmenty itp.
Tworzenie i formatowanie przypisów i bibliografii w MS Word
Tworzenie i formatowanie przypisów i bibliografii w MS WordW tej części kursu dowiesz się jak utworzyć przypisy i bibliografię załącznikową w pracy naukowej
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkoweW przypadku pytań, zapraszam do kontaktu:
Magdalena Maciąg
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel: 22 234 73 00